Facem proiecte pentru comunitate!

Cartier Hub și Centrul Comercial Drumul Taberelor deschid programul de granturi Facem proiecte pentru comunitate cu scopul de a crește împreună comunități sustenabile.

De ce ne dorim acest lucru? Pentru că vrem să transformăm cartierul într-o comunitate. Punem aici bazele unui spațiu public (atât offline, cât și online) în care ne adunăm, ne cunoaștem, interacționăm și ne dezvoltăm împreună. Credem în comunități auto-susținute, cu oameni creativi și implicați în viața orașului și a cartierului.

Cine poate aplica și ce proiecte pot fi depuse?

Pot aplica la concurs:

  • grupuri formale constituite sub formă de Asociații și Fundații;
  • grupuri informale de minimum 3 voluntari;
  • unități de învățământ școlar sau preșcolar, grupuri formate din elevi sau grupuri formate din elevi și profesori.

Ce proiecte pot fi depuse:

  • Proiectele vizează comunitatea din Sectorul 6, București și se adresează unor grupuri variate de locuitori din comunitate, stimulează interacțiunea între membrii comunității.
  • Sunt proiecte responsabile, care se îngrijesc de impactul de mediu sau social pe care îl au.
  • Trebuie să se încadreze specificului spațiului și să se desfășoare în incinta Cartier Hub (minimum 5 întâlniri/evenimente per proiect). Proiectele trebuie să angreneze un număr de minim 30 de persoane din comunitate.
  • Activitățile proiectelor trebuie inițiate în termen de 6 luni de la oferirea premiului.
  • Tot bugetul trebuie să fie consumat pe o perioadă de maximum 1 an de la primirea premiului.
  • Proiectele din cadrul acestui apel de finanțare vor fi din ariile: cultura, educație sau stare de bine (mentală & fizic). De exemplu: ateliere, cursuri de dezvoltare personală, de sport, nutriție, ateliere de lucru în echipă. teatru, meșteșuguri, artă, dialog social și nu numai care să aducă împreună mai multe categorii de vârstă din cartier.
  • Proiectele sunt de interes general și nu realizează activități de natură politică; nu realizează activități sau susțin cauze care discriminează pe considerente de etnie, rasă, sex, orientare sexuală, religie, capacități fizice și/sau psihice sau apartenența la una sau mai multe categorii sociale și/sau economice.

Calendar

Perioada de depunere a proiectelor (5 octombrie 2020 – 15 noiembrie 2020)

Verificare eligibilitate proiecte înscrise (16 – 27 noiembrie 2020)

Anunțarea proiectelor eligibile (27 noiembrie 2020)

Etapa I de jurizare – evaluare proiecte de către juriu (27 noiembrie – 3 decembrie 2020)

Etapa II de jurizare – anunțarea cele 4 proiecte finaliste (4 decembrie 2020)

Etapa III de jurizare – votul de popularitate a celor 4 proiecte (4 – 11 decembrie 2020)

Etapa IV de jurizare – jurizarea finală cu anunțarea celor 2 proiecte câștigătoare (12 – 15 decembrie)

Implementarea proiectelor câștigătoare (inițiate în termen de 6 luni de la primirea finanțării)

Monitorizare, feedback și raportare proiecte (2 întâlniri de raportare, iulie & decembrie 2021)

Membrii juriului

Faceți cunoștință cu juriul programului:

Silvia Boeriu este de 9 ani în echipa CeRe: Centrul de Resurse pentru participare publică. Se ocupă de comunicare şi se entuziasmează de fiecare dată când poveştile oamenilor şi comunităţilor civice inspiră un public din ce în ce mai mare să se implice.

Tudor Chira este un cetățean implicat și om de comunicare, membru în Grupul Inițiativa Favorit.

Ana Maria Mirciaogă este de mai bine de doi ani în Fundația Comunitară București, ea coordonează programe de finanțare și dezvoltare, precum: Fondul IKEA pentru educație și dezvoltare.

Raluca Motoca are o experiență de 7 ani în marketing și brand management, cu o experiență dovedită în gestionarea echipelor locale și a proiectelor internaționale. Raluca este pasionat de munca care are un impact pozitiv asupra societății și îmbunătățirea experienței clienților.

Andrei Chirtoc are o experiență de project manager în ONG, fundraising și organizare de evenimente. El este harmonizer-ul echipei și cofondator al platformei Galantom.ro și unul dintre primii membri ai comunității de coworkeri de la Cartier Hub.

Delia Mihalache este economist, activist și mamă. Împreună cu vecinii ei a înființat Asociația Inițiativa Prelungirea Ghencea și militează pentru creșterea calității vieții în zonă.

Regulament

Descarcă regulamentul pentru a afla toate detaliile necesare aplicării, selecției și implementării proiectelor.

Contact

Contact general: office@cartierhub.ro

E-mail evenimente: roxana@cartierhub.ro
Project Manager: alexandra@cartierhub.ro

Telefon: +40 751 923 561

Adresa: Strada Brașov, nr 25, sector 6, București – Centrul Comercial Drumul Taberelor, mezanin, acces scările rulante din Food Court (mijloc) 

Acces:

  • 7-22 pentru membrii comunității.
  • 10-18 pentru vizitatori. Atenție! Pentru o întâlnire cu noi este necesară programarea prin completarea formularului.

9 + 9 =